Wednesday, August 28, 2013

Sticker motosikal serabut


Aku rasa macam.... menambah kehodohan pada motosikal. -____-
Pergi kedai sticker. Akhirnya aku beli sticker nombor. satu nombor harga 80sen. jadi dua nombor Rm1.60
Ada beberapa nombor menjadi kegemaran aku. Antaranya angka 1,2 dan 9...
Nombor 19 antara yang paling banyak tertera dalam pengenalan diri aku termasuklah jumlah huruf terdapat pada Nama IC...Nombor alamat rumah, lahir pada 19 haribulan, Tahun 1992. Semuanya kebetulan.

Nombor 92 pula macam biasalah... Geng tahun 1992 bagi sesiapa yang lahir pada tahun ini. Tahun 1999 pula antara tahun yang paling selalu bermain dalam fikiran. Mungkin sebab pada tahun inilah kali pertama aku mengenal tarikh dimana baru masuk belajar Tahun 1.

Konklusinya... Nombor 9 antara paling banyak berada dalam ingatan. Nombor 9 juga merupakan angka terakhir di dalam nombor bulat.

Sebenarnya aku nak kata rugi aku beli sticker 19 tu... tetiba nampak macam hodoh pulak... Warna nombor putih tu sangat ketara boleh nampak dari jauhhhhhhh....... arghhh aku memang takde kerja. Tapi, Mungkin sticker L tu menghodohkan pemandangan jugak... kan?
Tapi nombor 19 tu... aku belasah je la guna. takkan nak tanggalkan pulak. lagi rugi.
aku tak mahu motosikal aku nampak serabut dengan sticker macam motosikal racing... Setakat macam ni takde la serabut sangat kan? sticker L tu dikecualikan. :3

No comments:

Post a Comment