Thursday, September 26, 2013

Aku dah mula perlahankan penggunaan twitter.
Mungkin tak akan gunakan. Aku block banyak member.
Aku nak biarkan twitter aku sunyi Sebab aku dah banyak merapu dalam tu.
Kurang faedah sikit.

Facebook aku tamatkan untuk seketika.
Aku nak kurangkan interaksi maya.
Kurangkan sosial maya ini. aku nak kurangkan.
Aku nak menyendiri seketika.
Menghilangkan diri dari beberapa orang.

Sekarang, aku cuma aktif 3 Laman sahaja.
Blogger
Wordpress
Tumblr(jarang jugak)

Perkembangan terbaru, aku cuma akan update di 3 jenis platform blog ini.

Tumblr macam dah serabut... macam2 ada(Banyak reblog buat aku serabut).
Blogger pun macam serabut sikit. penulisan aku agak serabut.
Wordpress sahaja dalam keadaan terkawal. perfecto.

Aku nak kurangkan guna laman sosial
Aku nak lebihkan main games pulak. Muahahaha~
Nak habiskan games NEED FOR SPEED: PRO STREET. !!!!!!!!!
Jyeahhhh~

Interaksi maya yang dikatakan sosial itu sebenarnya membuatkan anda
lebih bersendirian kebanyakkan masanya..
Interaksi sosial yang REAL adalah yang terbaik.

1 comment:

  1. perenggan terakhir tu best...
    tp biasalah,,,social networking site dh jadi addiction...susah klau nk stop

    ReplyDelete