Friday, September 13, 2013

Panik

Situasi panik... Tetiba aku panik terkejut.
Aku terserempak seseorang, yang aku tak sangka dia akan berada di situ.
Setiba shj aku berhenti di hadapan kedai makan tu dengan motosikal, Aku lihat betul2 di hadapan ada seseorang yang aku kenal... Dengan segera aku panik dan nak hidupkan enjin motosikal balik. Tapi terhenti seketika dan aku menunduk ke bawah dengan helmet di kepala....

"Acap, kenapa weyh??"

Member aku yang ada sekali tertanya-tanya... Kami sebenarnya nak lepak minum sekejap.
Aku panik, dan seperti nak beredar dari situ dengan segera tanpa diketahui. Dalam panik tu aku seperti tercunggap umpama satu kejutan ya amat... sesuatu kejutan yang amat sangat. Aku umpama seperti sangat pasti bahawa orang yang aku lihat itu dia... Aku kata pada member aku di sebelah, ada seseorang aku kenal ada dihadapan... Dia cadangkan beredar seketika sebelum kembali balik ke kedai tu. Adakah aku betul2 pasti itu adalah dia??

selepas aku dapati situasi selamat... Aku tukar gear motosikal dan beredar dari situ.
Kenapa aku mesti panik terserempak dengan dia?
Kenapa?

Kalau ditakdir aku akan terserempak dia disitu, kenapa aku mesti elak?
Aku sendiri keliru kenapa aku panik tadi... Macam ada sesuatu.
Kemon lah Asyraf... kenapa mesti panik. Bukan nampak hantu yang seram di petang hari.
Aku patut lebih bersedia...
Mungkin tersilap nampak orang. haha

No comments:

Post a Comment