Monday, January 30, 2012

Penagih Sepi





Gadis: awak cari saya?

Jejaka: seumur hidup saya...




Bisikku pada bulan

kembalikan temanku, kekasihku, syurgaku

tanpa dia malam menemaniku
sepi memelukku

Bulan jangan biar siang, biar alam ini kelam...
Biar ia sepi sepertiku...




Ombak Rindu... jalan ceritanya boleh tahan. kalau korang dah tengok Ombak rindu, korang mesti kene tengok Filem Sepi. hehe. Sepi best gak.

tetapi Filem Sepi, aku benar-benar tersentuh dengan ceritanya.
gabungan 3 cerita cinta dalam satu filem. sangat kreatif.
jarang cerita aku ulang tengok sampai 3 kali.
tapi entah kenapa Filem sepi menarik minat aku menonton lagi.


soundtrack pun sangat mempengaruhi dan kena dengan ceritanya.
sesiapa yang belum tonton, patut cuba tonton Filem Sepi ini.

Ombak rindu mmg la ramai orang tengok sebab  novel ombak rindu tlh bertahun-tahun dkt di hati peminatnya sebelum ianya ditayangkan 



2 comments:

  1. Sy tgk Sepi sorg².. Sy siapkan keje sy pagi tu then cepat² gi Seberang Jaya tp tak ingt kat mane tah sy tgk. Sy gi awal sbb nak amik screening pagi around kul 11 so tak ramai org.. And seb baik sy gi sorg! Sbb citer tu cam bg sy gelak sorg², nangis sorg² hahah..

    ReplyDelete
  2. boleh tahan kan cerita SEPI. soundtrack dye pun best. sedih jugak la tngok budak kecik yg baru xde mak tu. dye ngn ayah dye je. kesian2... huhu
    gelak, nangis sorang2? hahaha

    ReplyDelete