Wednesday, February 1, 2012

Keliru, tindakan, entah...

petang tadi aku seorang diri bawa kereta ke sebuah taman perumahan.
aku sendiri tak pasti kenapa aku ke sana. saja-saja makan angin.
rumah dia di taman perumahan itulah.
tak jauh juga dari taman perumahan aku.
mungkin disana ada rumah dia, jadi aku kesana.

tapi sebenarnya aku tak tahu rumahnya...

sekadar 'Clue', disitulah rumah dia, jadi aku ke sana.

harap dapat jumpa rumah dia tapi tak jumpa juga, sebab aku tak tahu.
haa... tercari-cari juga aku.
tapi... sehingga sekarang aku masih ambil tahu tentang dia.
tertarik untuk ambil tahu.
sudah lama juga... aku keliru. Umur aku masih muda.

Cuma sekadar ingin tahu...

Menaiki kereta dengan niat bersiar-siar,
terdetik pula untuk bersiar-siar di taman perumahan itu.
biarlah tak jumpa asalkan aku sudah kesana, usaha.


3 comments:

  1. haishhhhh... tahu ke peta tu?
    saje je jalan2 makan angin.
    cuti dok rumah je, bosan jugak. hehee~

    ReplyDelete
  2. Nmpk ade simpang 5, kat sini ade satu tmpt je yg simpang 5 =p

    ReplyDelete