Saturday, February 4, 2012

Suka menyakat. haha

sambil aku tengah Online dalam bilik guna Laptop. 
anak saudara perempuan tengah main Komputer desktop kat meja sebelah.
umur dah 5 tahun. nama Dania

tengah dia main tu, bila dia menang sikit. "tengok la kakak terer..." haha
kadang2 dia bnyk cakap sikit dengan suaranya tu.

aku bukak gambar dalam Laptop nak bagi dia tengok. "Kakak cuba tengok ni"
angkat Laptop, tunjuk dekat-dekat. dia beralih tengok Laptop. jeng3~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

>_
dia jerit merengus marah aku sambil tutup mata. "acuu!" haha

pastu aku letak balik Laptop kat meja, karang dia nangis nanti naya je.
aku saje nak menyakat.

pastu, biarje la dia main... tapi jangan bising.
kalau bising, aku saje buka gambar lagi kat Laptop.
sebab dia dok sebelah meja je main game komputer.
jahat lak aku menyakat. mengigau nanti lagi naya kena soal siasat dengan Pah dye.

antara gambar2 terpilih. hehe








tapi......

.
.
.
.
.
.
.
gambar ni tak berapa menjadi.
mungkin sebab muka budak2 kot..
lepas 5 saat usha gmbar ni baru dia takot. Lol




5 comments:

  1. Hahaha.. ok, sy rase sy bkn penakut.. tp gambo yg last tu mmg penah buat sy tak tido mlm.. tido ngan lampu tido terpasang (bese sy tido mmg kene gelap gelita), pastu takut nak turun katil.. seryes! Padahal sy tak tgk pun citer tu full dari mule smpi abis.. smpi skrg sy tak mo tgk citer tu btul²

    ReplyDelete
  2. cikgu Ayu, mesti terbayang budak muke camtu kan.. haha tapi boleh jadi kisah besar oh. jeng3~ ade budak tengah2 malam ajak kita main. "kakak ayu tak tido lagi... teman saya main" hoho
    tapi saya tengok the grude kat wayang. saya ketawe je dlm wayang tu. seram tu dah jadi lawak. haha

    ReplyDelete
  3. Nara, nak ajak dania bersembang boleh la. kadang2 dia banyak bercakap. :D

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. jgn! Sy rase smpi skrg pun sy tak berani tgk kot.. dah la duk sorg.. dulu duk ramai² pun tido pasang lampu sampai 2 minggu heheh..

    ReplyDelete