Thursday, January 19, 2012

Peperiksaan yang terakhir untuk Semester 1, CSC415

Lokasi sekarang, Perpustakaan Cendekiawan, 12.50pm, khamis 19 januari 2012.
esok adalah peperiksaan terakhir aku untuk semester 1 Business computing.
esok kertas Programming C++.
aku tahu takde sape pun dlm 7 orang dapat markah lebih dari 40/50 iaitu tahap A untuk carry mark.
yang lagi aku kecewa juga carry mark aku untuk dapat A sangat tipis. mungkin paling tinggi aku bleh dapat B+. kalau ada keajaiban mungkin aku boleh dapat A-. insyaAllah...

ape yang aku risaukan adalah classmate aku. carry mark dorang rendah... bawah dari 25/50.
aku yang risaukan diorang. diorang aku pun taktau la risau atau tak dengan carry mark macam tu.
aku bersunggug-sungguh nak tolong ajar dorang programming C++. tapi, aku tengok, perkara tu diambil sambil lewa.
takpe la mungkin dorang boleh faham dengan belajar sendiri.
tetapi aku sehari sebelum hari peperiksaan, maaf aku nak belajar sendiri. kurang gemar nak buat study group.
kalau nak study group atau nak suruh ajar, aku dah sukarelanya membantu, tetapi bukan pada sehari sebelum peperiksaan.
aku pun perlu prepare dengan diri aku sendiri.

sebab aku dah biasa terjadi semasa SPM 2009.
malam tu aku ajar classmate aku addMath di rumah aku sampai pukul 12.30mlm.
akhirnya, aku tiada masa nak ulangkaji sendiri bab2 yang aku kurang faham.
result Addmath semasa SPM 2009 tidak seperti yang aku harapkan.
 learn from the past. 

No comments:

Post a Comment