Wednesday, March 20, 2013

LIbrary tempat untuk tidur

5.00am
aku dengan Aizat lepak library. aku sepatutnya buat Data Mining.. tapi... soalan tutorial Data Mining tak boleh belah langsung. aku tak dapat nak jawab.

akhirnya aku baring di celah2 rak buku dan tidur. ini first time aku tidur kat karpet library ni, lena jugak. Sebab ada Aizat je aku berani macam tu. ada la orang jaga barang aku. sepanjang library ni ade la sorang perempuan, dia ada la dok sengeh2 ke arah aku, perasaan aku je kot. tapi dia gerak turun tingkat bawah... time nak turun nampak dia, dia pun nak belah kot.. dah pukul 4.30am dah... macam biasa je la aku jalan. aku pun tengah lalok baru bangun tido.

time kat parking moto nak belah dan ternampak dia dengan member dia naik motor melintas... aku pun cakap "bye-bye" aku rase suara aku dah slow... aku pun macam bengong mengantuk, so otak aku macam gila-gila sikit, suka hati je aku tegur sape2 entah aku tak kenal. sekali dia beralih belakang time atas moto tu tengok aku.... mungkin dengar lah kot suara aku cakap "bye-bye" tu... then aku xtau nak buat apa... kenapa dia usha lama sangat... apehal lah dia pandang lama sangat. akhirnya dengan spontan aku lambai tangan dengan kesengihan aku yang tak boleh blaa... muka tengah poyo mengantuk atas moto. perhhhh! takleh bla otak gila aku time lalok mengantuk. takpa hidup perlu diteruskan. harap dia tak cam muka aku. dan harap dia budak fakulti tak sama dengan aku. bye-bye awak. hahaha

No comments:

Post a Comment