Sunday, March 10, 2013

Barangan Jualan murah

Apa guna kita tertarik pergi ke Mall yang ada Sales tapi pergi beli barang yang takde Discount. Zzzz...
bila aku dah masuk tempat yang ada Sales, tumpuan aku akan pada Discount 20%, 40%, 50%, 70%. kalau barang takda discount buat apa beli... macam harga biasa je la.

ini yang paling best tengok.

kadang2 tu bila pergi kat barang yang ada 70% discount, harga tetap mahal jugak sebab barang branded gilo... aku akan fikir berbaloi atau tidak nak beli barang dengan harga tersebut.
btw... sebenarnya tadi aku baru pergi Setia City Mall. akhirnya aku sampai jugak tempat ni. memang ramai gila orang hari Ahad. mungkin tak kurang ramai jugak student yang datang. haha

barang yang aku elak untuk beli buat masa ni... seluar. antara sebabnya. saiz pinggang aku mungkin akan berubah makin kecik. aku dalam proses kurang berat. jadi beli seluar pun tak berbaloi kalau dalam 1-2 bulan lagi seluar tu dah longgar.

Jadi bila ada Sales, cubalah ambil peluang beli barang yang ada potongan harga yang banyak... beli barang keperluan, tapi jangan sehingga membazir... sekian.

No comments:

Post a Comment