Wednesday, March 13, 2013

Ini Sem Baru yang tidak berulang.

Semester baru tak berulang macam semester lepas.
Aku yang super tekanan dan murung dengan kelas macam tu. setiap kali berjumpa mereka-mereka aku rasa murung dan kurang semangat.
Kali ini tidak berulang untuk beberapa kelas sebab aku dah daftarkan diri aku ke dalam kelas2 yang tidak berjumpa mereka. cuma ada lah 2 kelas terpaksa dengan mereka ini sebab memang aku akan kelas sekali mereka. Mereka itu ramai dalam 10-11 orang.

untuk kelas lain... aku terpaksa pulak keringkan hati, poyokan diri, ringan mulut. sebab aku join kelas budak course lain. aku seorang mahluk asing dalam kelas tersebut. diorang bukan kenal aku. jadi salam perkenalan aku perlu mulakan. terpaksa ringankan mulut dan senyuman yang kadang dah letih nak buat hari2. tapi setakat ini... nampaknya semuanya OK. serius. situasi ini aku lebih suka sikit. cuma aku akan sorang2 dan fokus 100% dalam kelas.

"kau tak rase kekok ke masuk kelas lain sorang2? member classmate pun takde sekali..."

2 comments:

  1. acap masih 'melarikan diri' ke ni?
    pray&hope for u'll can find the way... ":-)

    ReplyDelete
  2. Cuma nak berbezaan dan jalan lain untuk semester ni. insyaAllah... :)

    ReplyDelete