Sunday, January 6, 2013

Library tempat study. konon

memang tipulah kalau aku sentiasa study hadap buku kat Library...
Laptop aku mesti ada bawak. dalam beg aku macam2 ada.
Charger Laptop dan charger henset, headphone, buku2,
screw driver(untuk kecemasan kalau tetiba laptop aku buat hal), cable USB,
perfume pun ada... aku guna perfume bila nak study atau solat.
aku suka bau wangi. kadang tu guna gak la perfume tu time study.




Broadband pun mesti ada... walaupun ada wireless tapi aku lagi suka guna broadband.
nampak tu facebook sentiasa online? yup fb mmg aku online, tapi aku suka tutup chat.
twitter pun online. tumblr pun aku online kadang2
youtube lagi lah sentiasa... sebab aku dengar lagu dari youtube.
kadang2 tu searching lagu2 kat youtube buatkan aku tak jadi study.

gambar ni time aku study malam sebelum paper QMT437, Operation research.
pagi2 4hb haritu...

bila dah agak bosan2 tu aku mula lah jalan2 kejap... pergi library basuh tangan ngn muka dan
tengok2 buku kat rak. Atau keluar kejap pergi 7eleven beli nescafe atau choki-choki nk buat makan2 dlm library. kalau agak lapar aku keluar sorang2 pegi makan kat kedai, sebab aku study kat library ni pun selalu sorang2 je.


dan... ini buku paling tebal pernah aku jumpa. hampir 3300 muka surat.
paling tepat aku tengok 3256 muka surat. tapi tak termasuk muka surat belakang2 tu takde nombor page. yang agak menarik aku suka tengok buku graphic design, art design... cantik gila gambar dlm buku tu semua.
aku memang suka luangkan masa kat perpustakaan tun abdul razak secara lebih tepatnya.
tapi tak semestinya aku sentiasa study kat sini. kdg2 online, baca2 majalah atau buku cerita novel. :)



No comments:

Post a Comment