Saturday, October 30, 2010

Pertemuan si sombong.

Tersebutlah kisah...
sekumpulan pembahas Smk Pekan Baru, berjumpe dengan pembahas Smk Alor Pongsu
Lokasinye di Smk Alor Pongsu.

Dengan berbaju blazer hitam(walaupun bukan pengawas)
aku laa yang pakai baju blazer hitam tuh.. tpi bukan pengawas.
hehe~
bukan tak layak jd pngawas, cume aku tolak offer dri ckgu.
time tu lagi kurus dari sekarang, dan nampak tinggi.

aku dah buat perjanjian.
saye akan...
 berbahas dengan Smk Alor Pongsu, kalo Undian dapat Pihak pembangkang.
tapi Undian haritu dapat Pihak Kerajaan. haha~
Shifa la yang akan Bahas. Nice..!

ape yang best..? aku ngan aizat jadi simpanan.? haha..
yang bahas sume perempuan..
biase lah dorang mulut 'lazer'(lancang)..!

waa...  pembahas Alor Pongsu gadis rupanye~
wawawaaa... aku yang dok rilek dengar dorang bahas, buat2 muke 'cekang'(lagak)
biase laa.. main2 mata sket ngan pihak lawan.. aishhh.. hehe~
yang bahas Syazreen, Shifa, atikah.
aku ngan aizat dok blakang dorang sebagai pembahas simpanan

Sekolah Alor Pongsu ni Area sekolah Kampung.
Kami ni Area sekolah Bandar.
ape Beza..!?
bahas bahasa melayu gak.
tapi Smk Raja Lope yang menang tahun tu.
Kami kalah pon dengan sekolah tu jgak. tempat sendiri lak tu..

aku tengok Smk Alor Pongsu mcm susah nak menang.
sebab preparation text dorang agak tak cantik.

Dah habis Bahas, sekolah aku la menang..!
gi makan2 dalam bilik. dengan pembahas lain.
mata ade gak usha sorang gadis ini.
ape yang menariknye aku nk usha gadis ni..!?

sebenarnye dye dah buat aku tersenyum masa bahas.
mase kawan dye bahas, kertas text terjatuh bawah meja.
aku tengok la dye tunduk masuk bawah meja mase bahas..
hehe~  tersenyum je la aku tengok.

sebenarnye aku lebih tertarik dengan perwatakan, bukan rupa..

1st time aku tiba2 jadi berani..
suruh shifa mintak no.phone gadis tu dri kawan, kt Alor Pongsu.
kne tanye la dulu tuan punye Nombor Phone.
name perempuan ni M. hee~
(aku tak penah nak mintak2 no.hp sblom nie)

mula laa berkenalan...
aku ingat lagi..! Dye cakap muke aku sombong mase bahas..
huhuhuu.. T_T
terima kasih atas pujian saudari~ saye sangat hargainye.
tapi yang peliknyer.. dye ade usha aku gak ke..?
sampai dye cakap suke tengok lesung pipit aku..!?
aissshhhh....
aku pon x rase macam ade lesung pipit.
mungkin time aku gelak mase makan kowt..
so, bukan aku je yang usha dye~ 

takpe lah.. aku mintak no.dye sebab..
rase t'tarik dengan cara gadis ni yang masuk bawah meja masa bahas..
boleh dikata macam cute dan klakar..
 orangnyer lak kecik2..
kalo berdiri sebelah aku, agak rendah la..

bukan rupa aku kisahkan..
asalkan perwatakan dye dapat menawan hati.
dan membuatkan aku tersenyum.

and.. 
yup..! dye skarang masih kawan aku.
tapi dah lame tak mesej.
aku tak suke sangat nak bermesej nieh.
SEBAB
BOSAN tunggu orang lain REPLY.


~al-kisah~













3 comments: