Sunday, October 24, 2010

waving flag

When I get older, I will be stronger
 
They'll call me freedom just like a wavin' flag
 
And then it goes back, and then it goes back
 
And then it goes back, oh


When I get older I will be stronger
 
They'll call me freedom, just like a wavin' flag

When I get older I will be stronger
They'll call me freedom just like a wavin' flag
 
And then it goes back, and then it goes back
 
And then it goes back, oh
 waving flag popular by knaan
lagu waving flag, slalu dimainkan di bilik-bilik hostel aku, semasa FIFA 2010
aku suke dengan lyrics ni.
bila aku dengar balik lagu ni, aku akan t'ingat Musim FIFA kat Puncak Alam.
satu pengalaman baru bagi aku. yang agak kurang minat dengan bola.
tapi bila masuk ke UiTM puncak alam, my first university~
aku jadi minat tengok tournament bola.
Football madness.

bila musim FIFA 2010, 
mulalah ade yang tak tido malam tunggu match pkl 11 smpai pkul 12.30.
pastu sambung lak pkul 2.30.


 kalo match pkul 11mlm bleh la lepak kat cafe kolej rafflesia.
ape yang comfirm. seat paling depan msti pmpuan la duduk.. haha..
macam2 kerenah manusia ade. 
1st time aku tngok bola kt cafe reflesia,
aku gelak sepanjang mase...!
sbab ade la budak2 yang x abeh2 dok merapu blakang aku.. 
BEST..!
ramai jugak pmpn yang minat tengok bola yerk.
sbnarnye memang ramai... cume aku je baru tahu.. =_=


bila tengok match,
mestila ramai yg bersuara
cakap x puas hati la, 'bodo' la, lahanat la, ape2 la lagi.
tapi yang best nyer.. yang bersuara tu macam2 pelat ade.. 
kelantan,terengganu, utara, melaka, KL, selangor.. 
cume perak je yang aku jarang dengar.. haha..




I really miss FIFA 2010 UiTM Puncak Alam

 

No comments:

Post a Comment