Monday, October 26, 2015

Berkelah oktober

Sejak dua hari ni fikiran aku agak terganggu. Buatkan aku hilang fokus.
Perkara yang sentiasa berlegar dalam ruang fikiran.
Entah lah.
Mungkin teringat seseorang atau sesuatu.
Itu rahsia aku. dan complicated.

Biasanya kita takkan jadi macam ni, kecuali kalau ada sesuatu peristiwa atau perkara yang buatkan kita teringat-ingat atau risaukan. Harap esok kembali normal setelah beberapa hari ni jadi macam ni. Taklah aku mengelamun... Sampai mandi pun aku terambil sabun shower letak kat rambut. Nampak disitu aku takleh fokus apa yang aku tengah buat.

2 hari lepas pergi berkelah... Dan apa yang aku dapat rasa. Teringat jugak lah macam feeling dengan kawan-kawan sekelas dulu kat UiTM Dungun. Macam mana kitorang lepak borak2, Gurau2 masa dulu. Yeah. Sebab kawan sekelas aku dulu ada lelaki dan majoritinya perempuan. Tak macam sekarang ni majoriti lelaki. Susah sebenarnya aku nak selesakan dengan orang aku baru kenal. Tambahan kalau perempuan. Tapi dengan geng ni ada lah sikit rasa boleh masuk.

Sekarang bulan oktober... aku check balik post sebelum ni. Rasa macam tak cukup banyak dan menarik.
Sebelum Tahun 2015 meninggalkan... Aku akan cuba post sebanyak mungkin. Dan letak topik menarik. Topik yang menarik tu biasanya hasil dari apa yang aku baca.

No comments:

Post a Comment