Sunday, September 25, 2011

Usher Group A5

Perlu menjadi diri sendiri.
Usher masa asasi group A5 dengan Usher di UiTM Dungun same je.
Kelas aku ade 6 orang je, mungkin rapat sikit lah. tu semua xde beza.

Tapi kenangan di Puncak Alam bersama rakan seperjuangan sentiasa dalam ingatan.
"Aku bukan setakat rindu Palam. Aku rindu rakan rakan seperjuangan kat Palam. Palam takkan jadi satu tempat yg best kalau bukan kita semua yg bersama sama memeriahkan tempat tu dgn kenangan kenangan yg akan kekal dlm ingatan" - afiq.
aku ni pendiam jugak, jarang nak sembang2 merapu. tapi aku sengaja lagak cool dan enjoy dengan Kelas yang seramai 6 orang.
aku taknak dorang rasa Bosan.

jujurnya aku sangat enjoy dengan 7 orang geng lelaki Group A5, Housemate dan jiran rumah aku.
>_<

1 comment:

  1. patutla aku selalu tergigit lidah sejak kebelakangan ni...
    ade orang rindu aku rupanya....hehehhee
    usher, xsalah klu nak rindukan PALAM, tapi jangan sesekali biarkan benda dah lepas tu sekat kau untuk maju ke depan..... life must go on!...
    maybe dengan 5 org classmate baru kau tu, kau lebih berjaya dalam hidup...
    yep, just be yourself coz u'r da best...

    ~cewahh, dah jadi pakar motivasi la pulak.... klu cuti nanti, jgn lupa singgah putrajaya yer....

    ReplyDelete