Monday, September 12, 2011

Perjalanan Ke UiTM Dungun

buat pertama kali. pada 5 september 2011 perjalanan aku ke Pantai Timur.
dari Parit Buntar ke Dungun. lalu lebuhraya utara-selatan, genting highland, lebuhraya karak, lebuhraya pantai timur, pahang, terengganu. buat pertama kali ambik mase 12 jam. =.=

dalam perjalanan ke Genting, aku jadi Jakun gile. Bukak tingkap kereta kat luar sejuk! rupanye aku dah kat kawasan Genting highland! haha
disebabkan aku lalu genting, jadi aku masuk pada pertengahan lebuhraya karak. Parok minyak kereta weh naik bukit genting highland.

Bila dah keluar dari Lebuhraya pantai timur lalu laa ikut jalan biase. seyes aku boleh jadi gila dok dalam kereta. bila sampai kawasan mane ntah kat terengganu, siaran radio langsung takde! gila lah... dah nak termuntah dok dalam kereta je.

bagi aku Dungun jaoh! sabor je la nak pegi UiTM Dungun.
aku tido kat Hotel UiTM Dungun. sebab jaoh kan, jadi kena la cari tempat nak tido dulu.
nanti gambar lain kat uitm Dungun aku akan updated lagi

aku baru lagi kan.. jadi tak tahu la nak kata best ke tak kat sini.
Aku amik Program Business Computing. atau nama stylo lagi Bizzcom. hahaha

No comments:

Post a Comment