Sunday, January 2, 2011

status code rahsia di facebook. selamat mencuba~


"Inbox me any number between 1 and 10000 - I'll make the number as a code to write a thing that I like about you in my status. Only you and me know what your number is."

mungkin ade yang pelik sebab banyak sangat orang main nombor kat status.
dan ade jugak yang susah nak paham macam mane code rahsia ni berfungsi kat status.
kalo ade orang post macam status yang di atas. tu bermakna korang boleh la bagi inbox nombor kat dye..
tunggu la sampai nombor tu keluar kt status dorang. 

antara orang yang aku dah inbox status dorang:

"1992.thx ar..aku taw slalu gurau kn.tp mamat sorunk tu dok ingt gaduh.haha...thx savekn tmpt aku jgak.so sem 2..kter dua kena struggle gler2laa kot kn?=)"



"1992! Umm, 4892 suruh ko pm aku eh? Haha. Ko sangat cool. Minus the fact yg ko kuat makan! Haha aku pon sama gak. Nanti kita lawan siapa lagi terer makan lah ye. Lol. Thanx bab jadi member 4892 ni. Kalau x nanti tade spe nak kawan dgn dia *Bak kata dia la. Hehe*"

"1908 :: em, 1st time aq nmpk ko kt kafe bawah tu koottt...tapi aq amek mse yg agk lme utk cam mke ko..hahha..mle2 aq igt ko ni garang,tapi tak....ko ni mmg tahu byk rahsia aq....geram jer!! em...byk sgt pasal ko aq bole tules.....heheheh....."



"1919-i just know him.. i tink he is very sopan one but with full of excitement inside, comel n menjadi rebutan buat dlm class. waaahh kau hot dlm cara yg berbeza, sgt xambil kisah wat ppl tink, very spontan .. tp agak speechlass.. jrg gler ckp ngan kau, haha harap sabar my gengs mmg suke kacau kau.. bcoz u hott.. skali jln mcm hero filem plak.."

Aku banyak gune nombor 19, so ade la kantoi dengan kawan aku. dorang tawu status tu cakap mengenai sape. 

Bila dah mula main code ni. banyak laa orang akan inbox noombor. so korang kena la cakap sesuatu mengenai dye.
dah lebih kurang meluahkan ape yang tersirat agaknye. haha... ^_^


ade gak yang seronok main status code macam ni.
dan ade gak yang aku tengok tak berhenti klua nombor kat status dye.

SELAMAT Mencuba~

al-kisah~



No comments:

Post a Comment