Sunday, November 14, 2010

Dugaan

Dugaan semua tu...
SEM-2, AzaM Baru aku 4Flat..!
Tak MusTahil Nak Dapat.
kene RaJiN berusaha dan JanGaN PutuS Asa.

JangaN ulang Kesilapan Lepas, 
JangaN Terleka.
SeMua Dugaan Untuk Aku Berjaya.

Bukan SUSAH. tapi knapa aku TerKandas..!?
mungkin aku TAK Dapat biasakan Diri dengan Suasana Baru.
SuasaNa Belajar Universiti.
UiTM PuncaK AlaM.

aku perlukan SemangaT.
SemangaT Baru. 
SeSeOrang perlu bagi aku semangat di Puncak Alam.
Seseorang... hmm...

seseorang..!? *wink,wink* ;p
"pandang ke depan...!"
"Dugaan semua tuu..."

=_=''... ZZzzz


~Dugaan~
Wuarghhhh...!








2 comments:

  1. jgn salahkn prsekitaran stdy plak. sume nie trjadi krna hilang fokus. len kali jgn asyik on9 je...hehe

    ReplyDelete
  2. adussshhh..! btol lar, aku dah jd mls dok sini.
    FOKUS..! FOKUS..!

    ReplyDelete