Sunday, May 19, 2013

Video : Kampus dan motosikal

Ni Video aku baru rakam... Pukul 11.30malam 18 Mei 2013. Kampus Shah Alam.
Dalam video ni memang laluan harian aku ke kelas. Video dari 0:00 sampai 2:38 kira dah sampai ke fakulti aku. tapi nak ke kelas dalam 4 minit je la naik motosikal. sebab apa aku rakam benda ni... hmmm sebab aku bosan sebenarnya... tadi lepas makan aku pergi beli tali khas kat kedai letak kamera aku kat motor.

Letak kamera pada moto.. aku jumpa cara ni dari Youtube. cuma perlukan letak kamera atau henset kat side Mirror... tapi ade lah caranya nak bagi kamera tu lekat betul2. tapi video ni agak shaky sikit sebab motor aku kuat bergetar pada handle motor... so sebab tu nampak bergetar kabur video ni.
ini dikira aku agak bosan lah ni.. buat rakam2 video dan ronda2 kat kampus... dah biase je aku ronda2 kampus time malam2. bosan.





2 comments:

  1. mcm best...nk try jugak la buat mcmni...
    malam2 xnmpak la acap..siang2 bru best skit nmpak campus life kt sna...

    kamera tu kalau jatuh time shoot tu, menagis la jawabnya... :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha boleh la try... ini cara jimat kos, xyah beli kamera GoPro yang khas untuk sport punya sbb yg tu mahal. ;)

      kadang risau jugak kamera jatuh, tapi dah ikat kemas dah. jgn jatuh udoh le... huhu

      Delete