Friday, May 31, 2013

Just Mimpi

Bila dah sampai bertahun-tahun...
yang aku sedar... aku tak boleh lupakan dia.
Walaupun bertahun tak jumpa atau selalu contact.
adakah aku ni selalu teringatkan dia?
macam mana nye... bila aku dah mula terlupa sikit, muncul lah mimpi.
nanti mesti akan ada mimpi. aku tak pasti itu petunjuk atau apa.

Mimpi yang terbaru ni sangat real. aku dapat rasai.
apa yang aku mimpikan? aku dah berumah tangga. serius dengan dia.
aku tak pasti apa yang sedang berlaku dalam kepala aku, sehingga mimpi macam tu.
dan apa yang berlaku dalam mimpi tu sangat indah. nak tahu kenapa?
sebab bercinta selepas kahwin... situasinya...MasyaAllah. sejuk dan tenang hati.
aku bukan nak cerita jiwang....

Mimpi tu tergantung... bila roomate aku kejutkan waktu subuh nak solat.

Aku cuba fahami mimpi tu sama ada mimpi buruk atau mimpi baik.. mestilah mimpi baik. dan adakah mainan syaitan? aku tak berapa arif bab ni.

cuma aku dah rasai dalam mimpi shj.
InsyaAllah suatu hari nanti.
aku tak tahu apa yang akan berlaku pada masa depan.
aku berserah.


3 comments:

  1. dgn budak sekolah ke bro?

    rilek ah...aku pun pernah alami mcmni jgak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kata budak sekolah tak jugak... nak kata kenal rapat tak jugak. haha

      Delete