Friday, May 17, 2013

Sebulan lagi

Semester kali ni UiTM sesi degree banyak sangat cuti. dalam semester ni ada dua minggu cuti, biasanya ada cuti mid-semester je... tapi 1 minggu cuti kali ni, cuti untuk hari gawai.
Sebulan lagi sebenarnya aku sedang menunggu sesuatu keputusan... keputusan ni aku harap keputusan yang diharapkan. bukan tunggu result exam atau apa2.. aku tak berani lagi kata aku akan dapat keputusan yang menggembirakan. tapi aku harap ada pekara baik lah.

Jika dapat seperti apa yang diharapkan... akan berlaku perubahan besar dalam hidup aku.
aku sangat berharap. sangat- sangat berharap. supaya aku tak lagi hidup dalam memaksa diri...




2 comments:

  1. aik?? tukar kos ke acap? bahagian perubatan?

    ReplyDelete
  2. Kemungkinan... kalau ada rezeki lah. tak pasti lagi. sebab rase minat dan cita-cita dulu mcm nak diteruskan

    ReplyDelete