Saturday, February 23, 2013

Lagu Blog

macam biasa lagu blog aku ni dari Tilu - Ku bukan aku.
lagu ni dah lama aku letak dalam blog ni... sejak aku mula-mula buat blog hingga sekarang.
setiap kali penulisan aku dalam blog ni akan berlatar lagu ni.
jadi lagu ni sangat mempengaruhi mood aku. setiap kali bila aku dengar lagu ini aku akan ingat Blog Gempaksher. dan yang paling aku ingat... Kampus Puncak Alam.
sebab disana la aku mula kenal Blogger... pada waktu malam, dah takde nak buat ape... aku bukak blog dalam bilik. bilik aku dulu kat puncak alam aku duduk sorang2 je. Masa semester dua, roomate aku dah pindah tempat lain. jadi memang best lah kan! minum kopi, malam2 tengok luar tingkap... tempat aku tu kira terletak atas puncak bukit. yang best kalau ade bulan... kemudian tulis entry baru dalam blog.

Kalau nak cari lagu letak dalam blog, google je... 'music code' 'music embedded' atau lain2 yang rase sesuai.
yang aku tengah guna ni dari fullmusik.net . tak semua lagu ada. sesetengah je. aku tertarik nak tukar lagu sebenarnya... Lagu dari Disagree - Crumbs. tapi masalahnya takde yang sesuai. aku taknak guna music yang embedded ambil dari youtube... sebabnya bila ada orang buka blog kita, file youtube tu besar. nanti dia akan ambil quota internet kita dalam 4mb-15mb. jadi memang taknak lah... aku nak file kecik je. nanti habis pulak quota orang lain.
tapi korang takyah risau.. music yang aku guna sekarang ni saiz kecil. kecil sangat... jadi takde kesah.

ini lagu yang aku nak guna tu... tapi tak jadi.. so aku guna lagu ni untuk sound untuk SMS aku je.


nak dengar lagu ni, bukak tab baru youtube.. sebab nanti gangguan dengan muzik dari blog aku. :)

Lagu ni agak lama... lagu ni tersimpan dalam Komputer lama aku. macam2 harta karun aku jumpa dalam tu. semua file lama yang sangat beharga.. termasuk lagu2 mp3 dalam tu.. aku dengar lagu semua dari komputer lama tu masa sekolah menengah.


"Look up to blue skies and say hey, It's ok it's ok"

No comments:

Post a Comment