Tuesday, April 19, 2011

tak kira umur, boleh popular dalam youtube.

Zaman sekarang ni nak popular gune youtube,  facebook.
Ade seorang gadis tempatan yang agak muda Umur 16 tahun. Sangat popular dalam YouTube  dan facebuk. Nama dye Najwalatif. First time aku dengar dye nyanyi lagu ‘carta hati’ yang digubah sendiri. Boleh tahan budak 16 tahun ni nyanyi.! Tu pon kawan aku yang share najwalatif kat facebook. Kalu tidak aku pun tak tawu.


Blog dye pon dah cecah 4000 follower, termasuk aku dah jadi follower la jugak… aku rase  dye ni anak muda tempatan yang popular sekarang ni dalam youtube. Sekolah lagi, tapi aku tengok facebook, dye ni selalu buat show kat merata tempat kalo ade orang mintak. Yang mintak dye buat show tu mungkin dari fans dye. Dalam majlis kahwin atau lain2 lagi. Mungkin laa… 


kalo nak order baju tuleh 'najwa latif' pon ade dalam facebuk. 
OMK...! dye ade baju fans sendiri. 


Selain najwa latif ade la sorang lagi sebaya dengan aku, Ainan tasneem. Dye ni pun bleh tahan gak popular. Cume mungkin sekarang ni agak menyepi sikit, sebab dye belajar kat matrik gopeng. Mesti la kene focus belajar, tambahan lagi kalo dok matrikulasi.
Kire dua orang ni popular menerusi nyanyian dorang dalam youtube.


Lain-lain… dorang buat video kat youtube.


Yang popular dan aku suke tengok dalam youtube antaranya: mathlufi, maria atau name ‘shortnap’ dlm youtube. dan anwar hadi. Maria ni agak ke arah viewer perempuan sket, tapi viewer lelaki layan je. kalo anwar hadi bleh la sket2 layan. Ade banyak lagi aku rase, tapi macam ta ingat pulok. 
aku cume kongsi youtube orang tempatan je, yang luar negara ade lagi banyak.!



OMK*= oh mak kau
~al-kisah~
 lagu carta hati by najwa latif.
nak play video ni dari blog aku mungkin ade ganguan bunyi sket. 
jadi korang bleh search sendiri dalam youtube.

No comments:

Post a Comment