Wednesday, October 10, 2012

Aku pindah ke Shah Alam

Pada 21 September aku dah berpindah kampus ke Shah Alam. aku takde lagi kat UiTM Dungun... apa yang aku nak katakan, kenangan di Dungun selama setahun ada yang menyeronokkan dan ada yang sebaliknya. BTW UiTM Kampus Dungun tempat yang menarik. ketenangan dari sibuk belajar dapat dicari di sana.

apa yang penting kawan2 di Dungun. antara yang terbaik.
senior2 bizzcom di Dungun antara senior yang terbaik aku ada.
Lecturer di Dungun antara yang terbaik aku pernah jumpa.

Asher di Shah Alam sekarang :)

2 comments:

  1. kenapa pindah Shah Alam? UiTM ke yg tukarkn sume student BizzComp ke SA?

    ReplyDelete
  2. UiTM Dungun pindahkan kami sekelas part3 ni ke Shah Alam. tak ramai pun. kami bertiga. sikit je kan. :)
    tak semua student bizzcom dungun kena pindah.

    ReplyDelete