Tuesday, March 15, 2011

cerita dalam Tv tu pelik.. mungkin komedi kot..

selama aku tinggal kat Puncak Alam ni, memang dah lame tak tengok TV.
sebabnye memang aku malas nak pegi bilik TV. 
selalunye bilik TV orang tengok perlawanan bola je.

mase exam week ni la pulak aku demam... 
pukul 10pagi aku pegi ke Pusat Kesihatan Puncak Alam. 
keistimewaan tempat ni, dapat ubat free.
aku tak pernah lagi pegi Pusat Kesihatan, jadi agak kekok mase datang.
dapat 4jenis ubat. antibiotic, paracetamol, ubat batuk, vitamin c.


lepas dah daftar kat kaunter kesihatan, aku duduk sementara nak tunggu giliran.
dalam tu dorang bukak saluran TV9. aku ni dah lame tak tengok TV, jadi memang layan la tengok.
tapi yang malangnye, pukul 10a.m sampai la 11a.m cerita indo la pulak. hadoi...
sedih tol aku, kenape ade crite macam ni pukul 10pagi..! 


aku tengok Iklan rancangan Tv9 ade macam racangan baru.
termasuk la 'Nana Narita'..!?
aku dah pelik... crite ape nieh? kenape pelik semacam..
seorang perempuan jadi Naruto? pelik lah...
lagipun cerita Naruto kalo dalam animasi lagi best..!
mungkin tu cerita unsur Komedi kot. ade lawak-lawak sikit ke.. ye dak.?






aku balik rumah minggu depan. Last paper, Physics. 
hari Ahad tamatlah sudah program Asasi Sains.
balik rumah nanti baru bleh tengok Tv puas-puas..!
Bulan 9 baru aku sambung belajar. memang lame aku bercuti. 
yang pastinye, cuti aku akan jadi membosankan kalau lame sangat.




1 comment:

  1. rilek r nnt bdk matrik pn hbis jgk xde la boring sgt cuti tuh..

    ReplyDelete